SalihaTelli Kızlar 38’inci haftaya girdik, bi an önce hayırlısıyla sağ sağlim bebişlerimizi kucağımıza alalım inşAllah..🌸💕
1PrensAnnesi SalihaTelli 34+4oldum valla psikolojik doğurcam🤣 her sızlamada ağrıda saate bakıyorum dk tutuyorum iyice dinliyorum çok abartıyorum sanırım 🙄 Sağlıkla bi gelseydi
SalihaTelli Simgek amin inşallah, görürsün tabi canım 😊 benim 14günüm kaldı son günler hiç geçmek bilmiyor inanki😌
GokceKaratasAcar Benimde 38+6 gelsin artık hem bebeklerin %5i beklendikleri günde doğarmış %95i bize vursun yaa 🤣😍🤗
Dokcu_ozgul SalihaTelli amin inşallah valla biran önce doğsun diyorum gına geldi bide dış ağrısı çekiyorum.
SalihaTelli EbrarinAnnesi aramızda 1gün var canım😍 hayırlısıyla sağ sağlim alalım bebişeri kucağımıza inşallah ♥
EbrarinAnnesi SalihaTelli ayy Allah yardımcınız olsun ben istem dışı kasiliyorum aklıma geldikçe 😓 cuma günü de bnm var son kontrol
EbrarinAnnesi SalihaTelli ben bugün çatı muayenesi oldum korkulacak birşey yokmuş sakin kasmayin kendinizi hiç zorlayıcı bir durum yok doktorum çok iyiydi bu arada beni sakinleştirdi öyle bakti
EbrarinAnnesi SalihaTelli amiin amiin evett yeni yıl armağanı olsun yavrularımz hayırla sağ salim gelsinler insallah