2-3 gündür gribim burnum çok tıkalı ne yaptıysam açılmadı. Okyanus suyu, vikis vs. Ağzımdan nefes alınca da boğazlarım acıyor. Gece o kadar daraldım ki mecburen otrivine sıktım bir kez. Doktor randevum da yarın. Bir sıkıntı olur mu acaba? Kullanan var mı?