Deletedmom5545 bebek içinmi sizin içinmi. Ben kendim burun içi problemlerden dolayı kullanıyorum arada. Ama çocuğum için doktor demedikçe kullanmıyorum. Bu seferde akciğerde buhar birikintisi oluşuyor kullanırsam. Bunun sonucundada ya hastaneye yatıyor yada evde nebul makinası kullanarak ilaçlı hava veriyoruz. Yani düzenli kullanmayı tavsiye etmem