Belacivciv Brvndkm Belirti olmayabilir sırf bu yüzden korkmayın, geliyor gidiyor bu bebeğe bi şey olduğu anlamına gelmez merak etmeyin🌸
Kbrakrc Brvndkm korkmayın benimde 9. Haftada tüm belirtilerim gitmişti bulantı kusma bitmişti göğüslerimin şişi inmişti ama doktorum bu haftalarda normal dedi sürekli olmak zorunda değilmiş artık ara ara yaşarsın bu durumları demişti. Dediği gibi de oluyor. 13+5 olduk bugün yeni bir haftaya gireceği zaman bulantı kusma yaşıyorum ara sıra da şişkinlik telaş yapmayın 😇 içiniz rahat etmiyorsa yarın bir doktora görünün bebişinizi görün moral olur 😇
ipekveatlas belirti olmak zorunda değil benim hiç yoktu.. hala sükür biseyim yok arada bas ağrım oluyo siddetli
Kbrakrc Brvndkm iyi de ultrason radyasyon içermez ki. Ultra ses dalgalarıyla görüntülenme yapar. Sadece ultrasonla bakılınca bebek rahatsız olduğu için pek önermezler ama 2 dk bile sürmez bakması detaylı incelemeyecekler sonuçta kalp atışına bile baksalar içiniz rahat olur. Benim bazen 2 haftada bir gittiğim bile oluyor. Ki bazı durumlarda doktor her hafta ultrason istiyor. Bilemedim açıkçası
Defne2018 Brvndkm kız ne güzel işte millet burda çare arıyo mide bulantısı istiğfar aşerme gibi şeylere benimde hiç bi belirti ypktu şükür 26 ya kadar geldik
caganin_annesi Ben hamileliğimin 8. Haftasında öğrendim çünkü hiçbir belirtim yoktu ve reglin düzensizdi. Sadece göğüslerim ağrıdı başka hiçbir şeyim olmadı şu an 5. Aydayim hala hiçbir şeyim yok, çarpıntı hariç.
Brvndkm caganin_annesi ya benim de iki kaybım var hafif bulantılarım vardı onlarda geçince korkuyorum işte
caganin_annesi Brvndkm benimde bir kaybım var ama hamileligin en büyük düşmanı stres. Kendinize de bebeğinize de bunu yapmayın.