Sude-96 Kızlar ben bir iki doktor dinledim doğar doğmaz vermeyin diyorlar anne memesine iyice alışana kadar 1 ay sonra verin diyorlar Ama bir ay sonra verirsem de tutar mı bilemedim 🤷♀️ siz doktorlarınıza danıştınız mı nasıl yapacaksınız ?
alparslanannesii1661 Sude-96 doktoruma danistim emzik verme dogar dogmaz demisti ve emzigi verdim dogar dogmaz bin pisman oldum bebe beni emmedi emzirme danismanligi emzikten dedi aldi emzigi cocuk emmeye basladi beni biraz buyusun oyle vericem 12 gunluk daha
Belacivciv Sude-96 Bebekten bebeğe değişiyor doğar doğmaz veren de var ama ben emin olmak için 1 ay sonra deneyeceğim, hiçbir şekilde kabul etmezse de yapacak bi şey yok en azından meme redde durumunu yaşamayız diye düşünüyorum
patilibalik Sude-96 Emzik kolesistokinin hormonu salgılanmasına neden oluyormuş o yüzden emdikçe tokluk hissedermiş. Buda anneyi emmek istememeye sebep. Emmeyincede süt üretimi azalıyor kilo alamıyorlar vs vs. Asla vermem 🎈 he evinde neden 938474739 emzik var diye sorarsan hem arastirmamistim aldığımda hemde genel çevre olarak çok yararli bulan vardı 🥲
Sude-96 alparslanannesii1661 demekki benim doktorlar haklı 😂 iyi bari şükür geri aldıysa memeni iyice alışınca verilir yine dediğin gibi
Annesininbitanesi1 alparslanannesii1661 canım bende verdim bebeğim 5 günlük ve emmiyor sağıyordum geliyordu bugün oda gelmiyor sen nasıl bir çözüm buldum çok üzülüyorum 😞😞
Sude-96 DerinMavii bebekten bebeğe değişiyor demekki ama riske atmamak gerkebilir bence bilemeyiz 🤷♀️ Sizin ki iyi alışmış ikisinede
Sude-96 Belacivciv evet bende büyük İhtimal öyle yapacağım ama bir danışmak istedim buradan çoğunluk ne diyor bakalım 😂 çünkü meme çok önemli riske atılmaz dediğin gibi
Beyzan738 Belacivciv Aynen bende böle yapcam Emzik , biberon çok yakıştırıyorum bebeklere ama bende senin dedgn gibi yapcam meme reddi çok daha zor
alparslanannesii1661 Sude-96 aynen benimki de demisti 😂 cok şükür aldi ama surekli aglama bolumu cok zordu😂
Sude-96 patilibalik A bu kadar detaylı bir bilgim yoktu Teşekkür ederim ama şöyle olabilir yani sürekli vermek yerine sakinleştirmek için falan verilebilir belki kontrollü bir şekilde 🤷♀️ Birde hemen değil
DerinMavii Sude-96 evet canım şükür oyaliyor çünkü uykusunda emme refleksi gelişti iyice emmek istiyo mecburi verdik
hulya-13 Sude-96 ilk bebeğim de kullanmadım hiç. Evet sonradan almıyorlar denedim yok almıyor ilk hemen vermek gerekiyormuş. Ama iyiki de vermemişim. Dışarda sürekli düşecek gece ağzından düştükçe uyanacak gibi sıkıntılar hiç olmadı kullanmamışım iyiki
Sude-96 hulya-13 ya bu çok kişisel bir durum o zaman, Ben zaten verirsem de sürekli uykuya dolarken falan vermeyi düşünmüyorum öyle çok zor bırakır zor olur yani
Aselenamomm Sude-96 Evet ağladığı zaman susmuyor oyalamak gerekiyor emziği veriyorum hemen sakinleşiyor sıkılınca geri atıyor zaten 😀
haziranin25i Sude-96 2 ay sonra tuttu. Evet doğar doğmaz emzik önerilmiyor 40 i çıkana kadar özellikle
Sude-96 haziranin25i o zaman zaten tutacaksa başta veya daha sonra tutar zaten ya en iyisi bu kafaya girmek, Çünkü tutmayan çocuk tutmuyor benim Yeğenlerimin ikisi de birine bir ay sonra birine hemen tutmadı ikiside istemedi