Fatma_6868 Kızlar haftada ayda 1 tane sigara içiyrm ondan ciddi bi sıkıntı olur mu içmesem duramıyrm sıkıntı stres oluyr yoksa içinde rahatlıyorum. Sizde böle bi durum yaşıyor musunuz?
kadifemsii Fatma_6868 yani içmeseniz daha iyi ama haftada 1 sigaradan da birşey olmaz diye düşünüyorum sadece haftada yada ayda 1 sigara demişsiniz içmeden de durabilirsiniz sanki çünkü zaman dilimi uzun
gcigdem Fatma_6868 arkadaşıma doktoru günlük 5 tane içebilirsin demiş yoksunluğun verdiği strest daha zararlı demiş
Deletedmom15262 Fatma_6868 herkesin vucut yapısı sağlık durumu ve BEBEK gelişimi bir değil. başkasında olumsuzluk vermemesi sizinkide olmayacağı anlamına gelmez. içmemeye gayret gösterin bebeği de kendinizide riske atmayın 🌸💓
Fatma_6868 kadifemsii içmesem çok iyi ama canm sürekli istiyr eşim kızdığı için içmiyorum . Bazen öle bi istiyr ki kafayı yeme durumuna geliyorum içmesem
seddkilic05 Fatma_6868 yani işte dayanıyorum yapacak Baska seyim yok ama sizin miktar az bence hiç içmeseniz daha iyi ama
Fatma_6868 seddkilic05 1 tane idal ilk hamile oldu mu bilmiyrdm gece gündüz yarm saate 20 dk ya bir içiyrdum o zaman 4 haftalıkmıştı öğremdim 1 düşürdüm işte
Fatma_6868 Deletedmom15262 öle cnm bende çok düşünüyrm ama aşırı stres yapıyrm o daha fazla zarar bebeğe
Deletedmom15262 Fatma_6868 kızzz stresss yapma yaa niye stres yapıyorsun 🌸aç müziği ye kuruyemişi bak keyfine Bi daha mi gelcez boklu dünyaya 😂🌸💓🤗
Fatma_6868 Deletedmom15262 bi daha gelmeyecez cnm da ben çok takıntılı biriym ufacık şeyi sıkıntı stres yapıyrm … boklu dünya batsın 😂😂😂