Merhaba anne adaylarım 🌸
Şimdi size miniğime kavuşma hikayemi anlatacağım .
Biraz oldu ama olsun🦋
Benim erken doğum riskim vardı baya tedavi gördüm 33+3 haftamdan beridir sadece yattım derken Herşey çok güzel ilerliyordu 3 ekime döndüğümüz gece yatağıma girmiştim ve tuvalet ihtiyacımın geldiğini fark ettim ayağa kalktım WC gittim oturdum idrarımı yapmaya çalışıyorum ama kendiliğinden bir su akıyor Allah Allah dedim bu ne kalktım yatağıma gittim yine aynı WC hissi ile geri gittim yine aynı eşim görevdeydi annem ve kayınvalidem vardı annemin yanına gittim anne böyle böyle dedim suyun geliyor olabilir dedi ama azar azar geliyordu bende herneyse hemen apar topar hastaneye gittik doğumhaneye doktorumu aradı ebe ped verdi su mu emin olmak için ve ped maviye döndü suyum geliyordu parça parça ebe alttan baktı açıklığım 2 cm olmuştu doğum başladı dediler çünkü suyum geliyordu yatışım yapıldı . Geceyi öyle atlattık ama bir problem vardı benim sancım yoktu 🙄 sabah 9’da doktorum geldi açıklığıma baktı 4 cm olmuştu bile ama ben gram sancı hissetmiyorum suni sancı takmayacağıbı söyledi bol bol pilates topu yürüyüş egzersiz yaptım ama sancım bir türlü gelmiyordu ‘bu esnada suyum gelmeye devam ediyordu ‘ ekim 3 öyle geçti sancısız bol sulu😀 herkes şaşkın ebeler doktorum şaşkın bu nasıl olabilir diyorlardı 4 ekim sabah 9’da suni sancı takıldı 1 saate 1 nst bakıldı yine sancım malesef ki gelmiyordu doktorum rahmimin tembel olduğunu söyledi kasılmıyordu 🙄 dozu arttırdılar aman Allahım 20 ile başlayan suni sancı oldu mu 80 🤷🏻♀️ Saat geçiyor sancım yok yürüyüşlere devamke . Sonra saat 15:30 doğumhaneye çıkarıldım nst bağlandım bu son çıkışımdı doğumhaneye geri odama inemedim 😀 suni sancı dozu arttırdılar yine 120 🤦🏻♀️ Ebe imkansız şimdiye doğurman gerekirdi dedi . Korkulu rüyam çatala tekrar çıktık mı ebe suyumu patlatmaya karar verdi saat oldu 16:00 suyum patlar patlamaz sancım başladı açıklığım 6 cm oldu bir anda nst odasına geri gittim sancım ozaman başladı ama saydım 4 şiddetli sancı 🤦🏻♀️ 1.geldi dedim sancım başladı kalp atışı gümbür gümbür nefes alıp verdim geçti 2.geldi aman aAllahım oda neydi nefesim kesildi ve 3.geldi ıkınma hissi geldi dedim birşeyler oluyor ebe hemen baktı alttan tam açıklık 10 Cm yuppi bebek geliyor 🎉 son 4.sancı bebek kafası göründü geliyor gelmekte olan simsiyah saçları var dedi 😍 apar topar doktorum arandı geldi doğumhaneye bende daha kıyafeti giyemeden kendi kıyafetimle zor yetiştim 3 ıkınmada yani 16:25 kızım kucağımdaydı🥰🥰🥰 Nasıl oldu anlamadım 🤷🏻♀️ Böyle olsa 10 çocuk yine doğururum dedim😃
Doğum haftası : 38+4
Kilo : 3.100 kg
Boy : 51 cm
Doğum saati : 16:25
Doğum tarihi : 04.10.21
İşte bizim hikayemiz böyleydi darısı size canlarım güzel güzel doğumlarınız olur inşallah🌸 Artık happyKids yaşasın🎉🎉🎉 Orada görüşmek üzere 🥰