eliftombas Kızlar 35 haftada su azlığından acil sezeryana alındım.Şuan bebeğim 5 gündür küvezde solunum problemi yaşıyor emme refleksi yok. benim gibi bu süreci yaşayan var mı? Kaç gün küvezde kaldılar bu süreci nasıl atlattınız?
Cotanakk eliftombas bir bilgim yok üste kalsın diyorum yorum yapıyorum bilen biri illaki vardır ama benim bildiğim zamanında doğan bebeklerde bile solunum sıkıntısı ile küvözde kalma durumu olabiliyor inşallah en kısa zamanda bebeğinizi kucağınıza alırsınız