Progestan bir hormon ilacıdır. Rahim kasılmalarına vs iyi gelir genelde tehlikesi olan insanlara verilse bile hic bir riski olmayan gecelere de verilebilir ilk haftalarda tutunmayı güçlendirsin diyerek. Progestanı istersen vajinadan fitil olarak istersen ağızdan hap olarak içebilirsin. Vajinadan alım da yan etkisi daha azdır ama hap olarak bazı kişileri rahatsız edebilir. Yani bebegine bir zarari yok faydası var.
Prilam Dr ise hamilelere özel bir mide bulantı ilacıdır. Akşam yatarken 2 adet icip yatılması önerilir ertesi gün bulantı yaşamazsın veya minimuma indirir. Eğer normalde de aşırı bulantı yasamiyorsan akşamları 1 adette içebilirsin benim çok bulantım olmuyordu akşam 1 adet içiyordum.
Gaviscon ise mide rahatlatıcı bir surup. Mide yanması, ekşimesi gibi durumlarda iyi gelir hamileliğin son döneminde aşırı kurtarıcı oluyor bu şurup. Bunu da güvenle kullanabilirsin belirtilen dozda. Yani hiç biri bebeğine zararlı değil 🤗