Svg02 cnm bende 19+5 im arada lekelenmem oluyor sende oluyor mu aynı haftalar da olduğumuzu görünce yazayım dedim devamlı bir leke değil peçeteyle sildiğimde oluyor sonra olmuyor doktorumu da aradım oda sürekli değilse korkulacak bir şey olmadığını söyledi cumartesi de detaylıya gireceğim o zaman da net bir şekilde sorarım. Benimle aynı durumu yaşayan var mı merak ediyorum