Ayse1313 Bugün iki defa lekem geldi doktora geldi bir şey çıkmadı hatta alttan bile muayene etti . Yorulunca olabiliyormuş bu durum başına gelen var mı
Puhukuzusu Ayse1313 Ben de aynı durumu 11.haftamda yaşadım. Yorgunluktan olmjştur dedi, ultrasonda ters giden bişey göremedi..
istanbulluanne Ayse1313 22 haftaligm dün tekirdagdan istanbula ayrintili ultrasona gttm. Otobuslerde,yollarda sıcaktan mahvoldum. Doktorda tuvalete girdgmde pembe akintim gelmiş. Eve gelip dinlennce geçti ama cok şükür.
Ummi Ben bekarken bile bendn geldi adet gnumde degldi cok yol yurumstm eve bi geldm leke gelms sebebi yorgnlukms