İyi pazarlar herkese. 26.haftadayım. 4-5 gündür burnum tıkandı, o da boğazıma vurdu. Geceleri hafif öksürük oluyor affedersiniz balgamdan dolayı. Doktorumla görüştüm Otrivine Sprey kullanabilirsin dedi. Alıp kullanacağım, daha önce bu spreyi kullanan oldu mu? Ya da başka ne gibi çözümler ürettiniz bu burun tıkanıklığına? Ne değişik bir şeymiş resmen yaşam kalitem düştü, çaresizlikten ağlıyorum yani 🥺