Benimde bir hafta oldu düşük yapalı. Kalbi durdu 8. Haftada kürtaj oldum. Süreci nasıl atlatıyorsun dersen. Bu sürede hiç yalnız kalmıyorum. Annem arkadaşım ailem hergün yanımda. Onlar gelemese ben gidiyorum. Daha bir kere bile yalnız kalmadım. O yüzdende kendi kendime kalıp ağlamama düşünmeme içime kapanmama hiç fırsatım olmadı. Sende elinden geldiğince yalnız kalmamaya çalış. Rabbim yardımcın olsun kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏🏼