Yavrucumm Bugün 19. Haftama girdim ilk hamileliğim 2 gündür çok net hissediyorum siz kaçıncı haftalarda hissettiniz😊
KonuMankeni Yavrucumm benim de ilk gebeliğim. Aynı haftadayız ve ben de 4-5 gündür hissediyorum 🥰 ama böyle bildiğim dönme, ittirme gibi net haraketler gibi geliyor bana 😅 bi anda coştu benimki
blueberyy00 Yavrucumm öncesinde kıpırtı oluyordu ama emin olamıyordum 16+3. De tamam eminim bebek bu diyeceğim. Şekilde hissettim ilk şimdi 22 olduk 18 den sonra da dışardan belli olmaya başladı haraketleri çok güzel bir his 🥰🥰
Yavrucumm blueberyy00 bende artk net bi şekilde dokunuşlarını hissediyorum gerçekten çok güzel bi duygu🤲
KonuMankeni Yavrucumm evet canım kız dedi 🥰 biraz fazla sevindim galiba,doktor bu senin ilk değil mi diyor 😅 sanki 10 tane oğlum varmış gibi sevindim 🤷🏻♀️😅