Fatma_nur17 35 haftalığım vajinada batma hissi var iğne gibi arada oluyordu ama sık olmaya başladı artık bu durumu yaşayan var mı neyden kaynaklanıyor araştırdım ama doğum belirtisi de olabilir diyor öyle birşey başına gelen oldu mu
ebruzb Fatma_nur17 32.haftamdan beri bende de ara ara oluyor bebeğim baş aşağı duruyor doktorum ondan dolayı olduğunu söylemişti
Busra10- Aynı seyi bende yasıyorum canım bende cok merak ediyorum sancı gibi batma hissi var bende de
Fatma_nur17 ebruzb benimki de başı aşağı doğru ama doğum belirtisi mi bilemiyorum başına böyle bişey gelip doğum yapan var mı acaba