Balbeby Kızlar 20 günlük bebegim var emziriyorum ve rezene çayını nasıl kullanacağım kullanan varmı faydasını gördünüz mü bilgisi olan lütfen yazsın☺️
metehaninannesiii Balbeby rezene cayi siz icebilirsiniz bir cay kasigi sicak suyun icine koyun 5 dk demlesin gunde 2 bardak icebilirsiniz
Ozlem2904 Balbeby gunde 2 fincandan fazlasi sutu kesiyomus demisti emzirme danismani iki fincanda sut arttiriyomus. Bana sabah mesela b rezene aksam kimyon cayi icersen hem sutun bol olur hemde gaz problemi olmaz bebegin demisti :)
kadifemsii Balbeby günde 1 bardak tüketin bence . Hatta doktorum bebeğin çok gaz sancısı çekerse 1 çay kaşığı içir demişti tabi ben içirmedim hiç . Kimyon çayıda gaza iyi geliyormuş onuda tavsiye ederim
teletabi Balbeby Ben kullanmıştım canım. aktardan almıştım ben rezeneyi. 1 su bardağı sıcak suya 1 tatlı kaşığı rezene ⅚ dk demlenmesini bekledim süzüp tükettim.