Melos1 tamamdır o zaman belki benim gittiğim doktor çok sıkı takip ediyor testleri tekrarlamak istiyor 1 haftada üç kere alt, ast (karaciğer) baktı. Safra asiti 10.30 çıktı ilaç verdiler dahiliye ile o testi de tekrarlayacaklar. Zaten bunlara bakılmış sizde. Bazen ultrasonla da bakiliyormus ama baksak da göremeyiz dedi dahiliye doktoru. Benim 34. Haftada tüm vücuduma yayılan tırnak ucu, saç dibi uykudan uyandıran uyutmayan bi kaşıntıydı. El ayak bileklerim kurumuştu cildim hep kuru ondan sandım ama test yapılınca böyle bi sonuç çıktı. Tabii ki doktorlar daha iyi bilir sizi de endişelendirmek istemem ama yine de söyleyin belki test tekrarlar..