dilaraulusoy Kurtoglu hamileliğimin başından beğri 11 haftadır kullanıyorum herhalde bitene kadar kullanıcam
Kurtoglu Ne zaman kanamayi durduruyo ben daha yeni 1 tane yaptrdim 7 haftlk hamilyim önce kahverngi lekem vardi ardndan kanamam oldu bugun doktoru ararm bu igneden yaptrmami söyledi yarn kontrole gidecm ins bisey olmanstr ilk gebeligim dusuk oldu
minikpandammmm Kurtoglu eczaneden progestan al . Fitil gibi rahmine koy. O da düştüğü önlüyor . İğne ile birlikte progestan da kullanılıyor . Doktorun da verir zaten
minikpandammmm Kurtoglu kanaması düşük tehdidi olmayan bile önlem amaçlı ne olur ne olmaz diye progestan kullanıyor . Ben de aldım evde bulunduruyorum ne olur ne olmaz diye
Kurtoglu Bugun yeni yaptrdim hala kanamam var yarn kontrole gidecem ilk bebegim dusuk oldugu icin korkuyrm