Ahsenn Bugün parmaklarımı yaktım silikonla, eşim eczaneden krem almış silverdin plus. Hemen geldi sürdü ve sardı. Sonra içine bakayım dedim, son ayda hamilelikte kullanımı yasakmış. Yıkadım ellerimi bi 7/8 dk kalmıştır en faZla. Doktorumu aradım ulaşamadım zaten izinde belki o yüzdem bakmadı. İçinizde bu durumu yaşayan varmı? Çok üzgünüm şuan.
Bisaniye Ahsenn bişey olmaz inşallah endişe etmeyin hemen yıkamışsınız. Acı devam ediyorsa bal sürün elinize iyi gelir yanığa
Deniz2961 Ahsenn cnm bir arkds ta acmıstı boyle bir post bazıları kullnmş bazıları onermıyor net bir bilgi yok sanrm
NaimeYilmaz Ahsenn Olmaz endıse etmeyın silmişsinşz zaten ben yanlıslıkla kzc kere cok ağır antıbıyotıkler ıctım uyku sersemı aç karnına 🙈
Tuba704 Ahsenn merak etme bende yüzümü yakmıştım komple sürüp bayağı beklemiştim sonra bende okuyunca yıkadım pişman oldum üzüldüm felan ama hiçbirşey olmaz merak etme bizdeki sadece evham o kadardan etkilenmez bebeişlerimiz bizden daha güçlü ve sağlam😉
yakamoz Benim gebelikte gobegim ikinci dereceden yanik oldu ve mecburen kullandim. Düşünün gobegime gunlerce ve defalarca sürdüm. Çok şükür hicbir sıkıntımız olmadi. Korkutmayin kendinizi, gecmis olsun😇
Sibelgokhan yakamoz benimde göbeğinde yanma oldu ve kullandım kullanali 9 saat oldu nerdeyse , bende yeni okudum internetten bisey olur diye korkuyrm😔
Tusem Bende gecenlerde elımı yaktım sürdüm hiç tereddüt etmemiştim zararlımıymış bir şey olmadı ama :)
Esesli Ahsenn bende geçen ay güneşte kaldım çok fena yanmış omuzlarım silverdin sürecektim ama prospektüsünde dediğin yazıyı okudum ve kullanmadım. Birşey diyemiyorum o yüzden