Sudenizz Hanımlar ikinci gebelik le ilk gebelik aynı mı oluyor acaba doğum mesela birinci gebelikte kolay doğum yaptıysanız ikincide de öylemi
Sudenizz Minnnakkk ikinci gebeliğim ilkini anlamadım bile hemen doğdu ama bunda 32+4 olmama rağmen ağrılarım çok oluyor büyüklerimiz de sagolsunlar aklımı dolduruyo aynı olmaz zor olur falan diye korkuyorum