Nehirimmmmm esesakc walla benimde bel ağrılarım çok var, normal olup olmadığını da bilmiyorum hiç, inşallah geçer zamanla, siz cinsiyeti öğrendiniz mi? Erkek bebekler bel ağrısı yapıyor deniliyor doğru mu acaba, kızıma hamileyken ağırdığını hatırlamıyorum hiç
esesakc Nehirimmmmm 12 haftalık iken gitmiştim doktor net bişey söyleyemem dedi ama merak ediyoruz diye kız olarak tahmin edebilirim ozaman dedi ama kesin bişey demiyorum dedi 2 hafta sonra kontrolüm var net olarak ozaman belli olur sanırım çünkü üstüne basa basa söyledi net değil diye,sizib bellimi cinsiyeti? Ve siz kaç haftalıksınız