kubracyln bizim kontrolümü Ocakta bakalım inşaAllah öğreniriz benim de eşim koz diyor bakalım ne olacak ilk çocukta insan net hissediyor da ikincide karışıyor biraz ilk çocukta eşim erkek diyordu bende koz diyorum emindim sanki öyle de oldu. Şuan bir şey diyemiyorum 😂