121212 Bende 38+3 hiç ağrı olmuyordu normalde dun gece 1den sonra ağrılar girmeye başladı adet agrisi gibiydi kasiklara ve oraya giriyor ağrı yatirmiyor asla oturunca da biraz geçiyor sonra yine ayni 1den beri düzensiz ama bazen saatte bazen 10dkkda bir ama suyum ve nisan gelmedi acaba belirti mi ki
Canselyaren 121212 Su Nisan gelmeden de doğum başlar cnm ama ağrılarını kontrol et sıklaşırsa git doktora
Hatn58 121212 merhaba, dogum sancisi olsaydi zaten duramazdinizco siddetli bir sanci, muhtemelen gununuz yaklastigi icin ufak ufak agrilarinuz var, bende 38 haftaliga girdim bugun ara sira yokluyor
121212 Hatn58 sanırım bende öyle düşündüm sadece ara ara giriyor yürümeyi zorlastiriyor bazen belkide dogum sancisina hazırlıyor bilmiyorum bende