berna0818 Kızlar 38+2 deyim dün doktora gittim çatı muayenesi yaptı daha önceki kontrolümde de yapmıştı. Bu seferki çokta acımadı ama baya itti sanki elini neyse herhangi bişey yok dedi. Sonra ben tuvalete girdim kahverengi lekeler gördüm burda okumuştum zaten bazen oluyormuş çatı muayenesi sonrasında diye o yüzden üzerine durmadım ama bugün baya yoğun ve sümüksü uzayan şekilde kahverengi kan geldi tuvalette peçeteye. Nişan mıdır yoksa dünkü kontrolün etkisi midir hala ?