Arkadaşlar, haftaya kontrolüm var ve doktora danışacağım ama belki bilen vardır diye yazmak istedim.
Dün fark ettim. Üst kısımda sivilce büyüklüğünde ama daha çok böyle parmak vs ezilir içinde kan birikir gibi olur ya, onun gibi 2 tane ben çıkmış. Ağrı veya kaşıntı yok. Siğil gibi de değil, onlar daha açık renk oluyor.
Bilen var mı acaba?