Bebeeeeek ohh cok sukur iyi olsun ya Allahim tez zamanda kavuştursun bacim hic üzülme stres yapma sütun geri gitmesin eminim bebekler bizden daha güçlü hayata sıkı sıkı tutunuyolar hic korkma erken gelmek istemiş yaramaz seni özlemiş annesi Bol bol dua edicem belli mi kac gun hastanede kalacağı irde hangi içesiniz bn ilçe de oturuyrm egr doğumum olursa sevk yapacaklar bni en yakin ile o yuzden bebegi merk ediyorum artik 112 nerden kabula ederse bebegi orda dogum yapicam ins benimkide erken gelmez de yaramaz bekler birazcik daha