Göğüs ucum yara oldu ve kanamış sanırım allahtan 4. Günümüz de hemen fark ettim bu gün oldu sanırım normalde hiç olmamıştı eve gelen hemşirede korkulacak bişey yok dedi ama yine de korktum , göğüs ucu kremi sürüyorum ama yarayı düzeltmeye öneriniz var mı 🥺