37+0 haftalik hamileyim karnikda igne batması gibi agrilar oluyor ama şiddetli.. Hani bir yeriniz morarir basınca ağrır ya öyle..Bebek ayağını kemiğini falan mı vuruyor acaba..Aşırı agriyor ya..Badem yağı sürünce biraz yumusuyor ama yine de sanki biri iken batırıp çıkarıyor gibi?Sizde de var mı?bunu cocuk mu yapıyor hareketleri ile yoksa çatlaklardan dolayı mı böyle,