merveeedemir Kızlar günde 1 bardak süt içmeye çalışıyorum ama çok sevdiğim söylenemez değişiklik olsun diye kefir aldım bazı İnternet sitelerinde kefirin hamile ve emzirme dönemlerinde kefir önerilmediği yazıyor bilgisi olan var mı?
Esrabozkurtt merveeedemir hamilelik döneminde süt ve süt ürünleri çok faydalı ben Kefirin bi zararı olacağını düşünmüyorum ama yinede bi doktorunuza danışın 😊
gzdeozss merveeedemir gönül rahatlığıyla içebilirsiniz hatta bana sorarsanız sütten çok daha iyi ama hazır kefirler yerine evde kendiniz mayalayıp içerseniz çok daha sağlıklı olur
Sogancik merveeedemir şeker diyetinde gebelik boyunca her gün 1 bardak kefir içtim diyetisyen önerisiyle.
yasemiinorhn merveeedemir kefir başlı başınca çok faydalı bir şey zaten çimende bir sakınca olacağını düşünmüyorum bide internette ki her şeye inanıyoruz ama gerçekten hata ediyoruz 🤦🏻♀️ fazla araştırmak iyi olmuyor kendimden biliyorum
merveeedemir Esrabozkurtt bende böyle dönüp aldım ama eve gelince ilk Google bakarım🤭orda da doğru yanlış herşey yazıyor neye inanacağım şaşırdım
kucukhobby-11 merveeedemir canım bir şeyi araştırırken İngilizce araştır 😂 türklerin hamilelikle ilgili zibilyon tane hurafesi var çünkü
tazeannecik1 merveeedemir Yaa neden önerilmiyormuş ki bende sütten daha yararlı diye duymuştum ara öğünlerimi kefile yapıyorum bende 🤔
merveeedemir Teşekkür ediyorum herkese içim rahatladı dün akşam 1 bardak içtim okuyunca korkmuştum doktor kontrolünde 1 hafta var onada danışma şansım yoktu sağol 🤲💖🤗
Ozlem2206 merveeedemir bende yoğurt çok severim ve tüketirim ama doktorum sütün yerini hiçbişey tutmuyor dedi içmeye çalış dedi kakaolu muzlu veya kahvede içebilirsin istediğin gibi demişti o şekilde deneyebilirsin
Birdost merveeedemir Bana doktorum günde iki bardak süt ürünü yemelisin demişti. İlk tercihin kefir olmalı demişti. İkinci tercihin yoğurt üçüncü tercihin de süt olabilir demişti. Günde bir bardak kefiri öneriyorum demişti. Kefir senin bağırsaklarını düzenlediği gibi bebeğin de bağırsak florasina katkıda bulunur ve doğumdan sonra gaz problemlerini azaltır demişti. Yalnız hazır kefir olmaz. Kendin evde mayalayacaksin ve canlı maya kullanacaksın demişti. Toz mayalar olmaz demişti.