rgk mathildaa benim 34de aşağı dönmüştü ama geçen muayenede kafası yanda dedi.bilemiyorum ne yapıcaz bu bebelerle😂
Sblatc mathildaa benim doğum sancıları başladığında indi sanırım. Çünkü sancı sırasında midem bulandı kustum ebe bebek kanala gireceği için dedi sanırım
Snyrs mathildaa bende 38+5 im hala inmedi kanala hurma yemeye başladım 2 gündür kasıklarımda hafif ağrılar başladı açılma oluyormu bilmiyorum onun dışında belirtim yok her sabah kalkınca karnıma bakıyorum elimi göğsümün altına koyuyorum kanala inince boşluk oluşurmuş ya onu kontrol ediyorum ama tık yok aynı hizada devam 😄
mathildaa nanna benimkide 31 haftada döndü kuzum ama kanala girmemiş henüz. Haftaya alttan muayene yapicam dedi bakalim
nanna mathildaa haftan çok inmiştir bence benim bebiş hep aşağıda dr istirahat verdi valla korkumdan kanala inmiş mi diye sormadım🥶🥶
mathildaa nanna dun kontroldeydim canim😶 istirahat verdiyse bol bol dinlen 37 hafta gibi dönersin normale ben oyle yaptım 😁
mathildaa rgk valla sezaryen olmak istemiyorum kendi gelsin istiyorum da o kanala girip dogmasi lazim 😄😄 plates topu, yürüyüş, squat bana misin demiyo tik yok. Başladın mı sen ufak ufak bunlara
nanna mathildaa döner elbet bu hafta Benimki dönmese de inmese de olurdu normal yapmayacam zaten🥶🥶bol yatışlardayım aynen doğum sonrası ararız bu günleri diye Sağlıkla gelsinler🍀
rgk mathildaa normal gelmez bunlar biz ne yaparsak yapalım😂 bi hurma yiyorum o da şekerim var diye azıcık. iyi dedin pilates topuna başlayım bi de gümüş kapak başladım ben lansinoh da sürüyorum
mathildaa rgk hurmam bitti unutmuştum bende hurma alayim bari 😄😄 ya gümüş kapak almadım avent in gogus kalkanı aldim gebe okulundaki ebe onerdi diye. Ise yaramazsa gümüş kapak alirim dedim
mathildaa Sblatc hmmmm dogum sırasında da inebiliyor o zaman. Ya dr girmesi lazımdi ya da girmemiş doğuramazsin falan demedi de haftaya bi alttan muayene edelim rahmi dedi. Plasenta kireclenmeside başlamış. Bende dr sezaryen demeden kendi girsin kanala dogumu baslagsin istiyorum 😔
Rainbow0126 Doktor 37. Haftaya kadar dikkat edin dedi. Bunu eşim de duyunca bulaşık bile yıkatmıyor. Hareketsizlikten pelte gibi oldum . Yürüyüş yapalım diyorum yok diyor.
mathildaa Rainbow0126 su an kac haftalik oldun? Bende 31 den 36 haftaya kadar yatmıştım kasilmam vardi bide bebek zayifi. 37 gibi başlarsın yürüyüş squat vs
mathildaa Snyrs ahahahah bu bennn 😄 her sabah kontrol ediyorum deli gibi 😄 dunde biraz yürüyüş yapayım dedim belim ağrıdı ilk defa bide aşağıya baskı oldu ben mutlu oldum resmen acidan ağrıdan herhalde kanala girecek diye
Snyrs mathildaa akşamları çok hareketli oluyor diyorum heralde kanalın yolunu bulmaya çalışıyor artık psikopata bağladım devamlı tuvalete gidip nişanım gelmişmi diye bakıyorum ablamın komşusu pilates topunda zıplarken suyu gelmiş onuda denicem belki Ozaman kanala girer 😄
mathildaa Snyrs aaa topta surekli hareket yapıyorum zipliyorum bende ama bi dene sen yine 😄 akıntı olursa oyle koşuyorum bende banyoya yaaa ay ne heyecanli napcaz boyle 😁