Ozgrrr Kızlar belim çok ağrıyor 34+1im blr de komşum karnın aşağıda inmiş dedi ilk kızım 40+5 de geldi bnm gibi olan var mı?
Cilek_16 Ozgrrr canım bende bu konuda post açacaktım bende 33+1im bugün belim çok ağrıyor anlamadım niye böyle 🤷
Cilek_16 Ozgrrr canım sen insanlara bakma herşeye yorum yapmayı seviyorlar sen güzelce uzan dinlen bağırsak doluluğuna göre bile karnın şekil değiştiriyor. Stres yapma gün içinde kendini yorma dinlen belki uyurken pozisyon kaynaklı bel ağrısı oluyodur