busra33busra Selamun aleyküm anne adaylarım ☺️ ilk kez soru soruyorum heyecanlıyım. Mersin şehir hastanesnde doğum yapacağım inşallah bu konuda tecrübesi olanlardan Dr tavsiyesi istiyorum şimdiden teşekkür ederim 🤗
dml33 busra33busra bn hiç gitmedm cnmda arkadaş dogum yaptı murat sagune gitmisti doğumuda onla yapti memnunum diyodu
Busrahmrc_33 busra33busra aleyküm selam🥰 bende mersin şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum mercan hocaya gidiyorum çok memnunum kendimde hemsireyim çevremde hep iyi yorumlarını duydum hastalarından hep iyi yorumlarını duydum bizzat daha öncesinde özel hastanede operasyon geçirdim kendisine çok memnun kalmıştım şuan onun için devlette yapacağım yinede bu benim fikrim iyi araştırın ☺️