Kızlar selam sabah 4.30 gibi inanılmaz bir acı hisle uyandım sonrasında nişanım geldi önce hafif pembe sonra kırmızıya döndü duş falan aldım sonra kesildi. O saatten beri en fazla 20 dk arayla sancı gelip gidiyor. Ortalama 10-12 dk da geliyor. Doktorum hanımefendi cevap vermedi hemşiresi 5 dk olunca arayın diyor. Bir özel sözde. Saat 10 gibi sancı kesildi oh dedim rahatladım 11 e kadar uyudum sonra tekrar başladı. Bu arada doğum planlı zorunlu sezeryan. Cuma günü olacak inşallah. Ama merak ettiğim ve cevap bulamadığım soru şu; nişan geldikten sonra normal doğum yapamayacağım için sezeryana ne zaman alırlar günü beklerler mi sancı olduğu için alırlar mı daha erken? Yaşayan bilgisi olan var mı valla çok panik oldum 😔😔😔