Askeryareni 18+2 yim kızlar bugün göğüsümden süt geldi ilk defa ikisindende geldi ama okadar degil damla damla geldi şaşırdım 🙈 normalmi bu zamanda gelmesi düşük tehlikemde var fitil kullanıyorum sürekli yatıyorum bi kaç gün kan gelmedi bu sabah kanda geldi 😢
Papatya-Kokusu Askeryareni benimde sütüm geldi canım haftalar once 23 haftalığım benimde lekelenmelerim var uzanıyorum progestan ve iğnemide kullanıyorum tabikii doktor kontrolündeyim korkma bazılarının erken bazılarının daha geç gelebiliyor sütü ❤️
Melos12 Askeryareni kanama normal değil canım ama göğsünden sıvı gelmesi normal diye biliyorum benimde oğlumdayken o zamanlarda gelmişti
Askeryareni Deniz2961 Pazartesi başladı kanamam fitil kullandım doktorum dikkat etmemi dile getirdi zaten ama gene olması korkuttu beni anca yarın ulaşabilirim doktora da
Askeryareni Ayse476 hastaneye gittim bebek çok şükür iyi sorun yok bebekte dedi kalp atışını dinlerti kanama ya gelince doğuma kadarda gele bilir dedi serum taksakta geççek die bişe yok muş bol bol su tüket dinlen dedi kanama geçene kadar bu şekilde