balkupummm Hamileliğimde gıdım oluştu. 18 haftalık hamileyim. Ne yapmam lazım ? Git gide daha çok olmasından korkuyorum. Ne yapmalı bunun için? 😞
Ozlem2904 balkupummm hamilelikle alakalidr buyuk ihtimalle hormonlar degsik degsik yerleri vuruyo malesef dogumdan snra gecer. Iciniz rahat etsin istiyosaniz youtubeda yuz egzerszleri var onlari yapabilirsnz :)
nanna balkupummm en sebmediğim şey bende de var yanak ve gıdı ama yapacak bişi yok dığum sonrası yüz yogası yapacam doğuma az kaldı artık bunsaatten sonra doğumu bekleyim istedim sen başlayabilirsin ama
Damli balkupummm bende kaldı malesef zayıf biri olmama rağmen umarım kalmaz sizde çok sinirim bozuluyor şimdi ikinciye hamileyim saha çok çıkıyor kilolu da değilim 57 kiloyum
balkupummm Ozlem2904 İnşallah geçer çok sinir bozucu Çünkü 😞 tamam bakacağım egzersizlere de . Umarım işe yarar. Teşekkür ederim 🤍
Ozlem2904 balkupummm gecicektir, benim b arkadasimdada kol sarkmasi olmustu hic anlam veremedik oda kol egzersizleri yapti dogumdan sonra gecmisti