Seyma-turan1 benim bebeğimde de var 18. haftada doktorum söyledi sonra detaylı ultrasona girdim başka bir şey çıkmadı sadece kalbinde parlaklık vardı. Ama hem perinatolog hem de kendi doktorum bizi çok endişelendirdi yok nifty test yaptırın işte down sendrom belirteci olabilir vs vs ben de yaptırmak istemedim buraya böyle bir konu açtım sizin gibi daha önce herkes çoğu bebekte olduğunu bebeklerinin sağlıklı doğduğunu yazmış öyle içim rahat etti. Bazı doktorlar çok büyütüyorlar bizim doktorumuz da öyle biraz pimpirikli. Eğer bebeğinizde başka hiçbir sorun yoksa canınızı sıkmayın ben şuan 26+2 yim en son 24. Haftada gittim hala duruyordu o parlaklık ama bebeğimin kalp dolaşımını etkilemiyor