Pnaar34 Seyma_15 ikisi farklı seyler dörtlüde kan da alınıyor. 16+4 de dörtlü tarama 19+4 de detaylıya girdim
Neslikra06 4 lu tarama ayrıntılı ultrason mu oluyormuş ben farklı sanıyordum ama ayrıntılıya ilk gebelikte 21de girdim bunda da 23+5 te gireceğim
dml33 Seyma_15 farklı şeyler onlar cnm.bnde yeni ogrnedim aynı saniyodm detayliya 22de girmek en iyisiyms