Busralik  Merhaba ben ilk dega ovulasyon testi yaptım 4 Aralık baya koyu çizgi çıktı bugün yani 5 Aralık silik. Bugün çatlama mı oluyor ,
FatmaB58 Busralik evet canım dün yumurtlama yasamışsın bugün çatlama değerlendir 🤲🤗 Rabbim isteyen herkese nasip etsin içinden seni de ayırmasın amin 🤲🌸
kadifemsii Busralik evet canım çatlama başlamış dünü ve bugünü değerlendirmek gerekiyor hatta yarını da