Ceymir evet ben de hepsini biliyorum tum diyetleri ezberledim zaten bu aralar spor yapamıyorum kendimi cok halsiz ve yorgun hissediyorum doktoruma simdi msj attim bes gun takip yapalim sonrasinda konuşalım dedi. Beslenme konusunda cok disiplinliyim sporu da duzenli yapardim eskiden iki uc aydir yapamıyorum tekrar baslamam lazim sanırım insallah hersey saglikla ilerler. Dua ediyorum zaten bir tane saglikli sekilde cocugum olsa baska cocuk da istemiyorum Allah nasip eder insallah cok stresliyim