kadifemsii Eakoluk en son 18 haftalıkken 280 gr dı 😀😀 şuan 24. Haftaya girdim yarın kontrolüm var bakalım kaç olmuş minik 🌸
rgk gzem_ctyk vay süper❤belki benimki de zayıf değildir çok küçük diye diye geziyorum evde😂ama 2 doktor baktı, umarm 3 uzeridir her an doğurabilirim
nanna gzem_ctyk kesinlikleee zaten yazıyor artı eksi 400 gram oynuyormuş benim haftamda mesela Hiç fazla dığan da görmedim😂 Dr ne derse 400 eksik düşümüyorum ki moralim bozulmasın🥳
Livakaya29 gzem_ctyk cihazdan fark ediyor sanırım 32+6 da muane de kendi doktorum da 2527 gramdi acilde şuan 34+5 2434 çıktı kilosu anlam veremedim Yarın tekrar muanem var bakalım doktor ne dicek
gzem_ctyk rgk Anneme zayıf olacak dediğimde zayıf bebek daha çabuk gelişir diyordu. Sağlıklı olsun kiloları hiç önemli değil bence, emzirir kilo aldırırsın miniğe ☺️