Didem4957 Arkadaşlar bugün 3. Günüm ishalim hala devam ediyor ama öyle her dakika değil lavaboya gittikçe ilk gün sancım vardı şuan yok bebeğim baş aşağı pozisyonda 35.6 yız sizce nedeni nedendir aynısı başına gelen var mı acaba