symatk Merhaba anne ve anne adayları 5+3 haftalık hamileyim keseyi gördük çok şükür bu haftalar adet sancısı gibi sancı oldu mu sizde şuan âdet sancısı gibi oluyorum normal mi
Eda3 Evet canım ara ara ani sancılar oluyordu bendede çok normal kanama olmadığı sürece merak etme symatk
hulya-13 symatk adet olmadığımız için rahim kalınlaşmaya başlıyor ve bebek için yer açılıyor normal ilk başlarda
Gorkeminannesi Son adet tarihiniz 28 Ekim mi benim de 5+3🥰 bende de oluyor ama çok şiddetli degil hafif hafif
hulya-13 Sinembaby olabilir yerleşmeden dolayıda olabilir. Acil bir durum olursa gidersiniz. Çok fazla ağrı gibi
Gorkeminannesi Hbbkarabey evet ilk gittiğimde tam 4 haftalikti cok yeni oldugu icin keseyi göremedik kan testi yapıldı 1137 çıktı 4+6da gittim keseyi gördük 10 gün sonra gel dedi haftaya pazartesi gitcem kısmetse
Hbbkarabey Gorkeminannesi MaşAllah sağlıklıca kucağımıza almayı nasip etsin Allah, bende yarın gidicem her şey iyidir İnşAllah 😇