Sedaozdmr07 Taner beye gidiyorum hastası çok olması ve sıra beklemem dışında çok memnunum muayene fiyatları 3 hafta önce aynıydı doktora göre değişiyormu bilmiyorum. tarama ücretleri 100 detaylı ultrason 250 vermiştim zamanında. doğum ücretleri 3bin normal 3,5 sezeryan demişlerdi yeni yılda ne olur bilmiyorum tekrar sorun dediler ocakta doğum olcak benim.bayan doktor hakkında hiç olumlu yorum okumadım herkes şikayetçi ters diyolar.koray beye muayene oldum bi defa ondada bebeğimi kaybettim çok rahat bir doktor beni hiç bir şekilde uyarmadı ilaç yazıp gönderdiydi