Kızlar artık doğmucak diye korkuyordum 40 haftalık olmuştum kontrole gittim ve suyu azalmış kilosuda 4 kiloya yaklaşmıştı açılma sancım hiçbir şeyim yoktu ve doktorum normalin biraz bizi zorlucağını söyledi bugün yatış yapalım dedi suni sancı vererek deneyelim dedi hastaneye geldim suni sancı verdiler yarım saat sonrasında hala kasılmalarım yoktu sonra boşuna sancı çekmek istemedim normal doğum olmucaksa zorlamaya gerek yok dedim doktoruma oda normali de en azından denedik demek istiyorum dedi ama evet zor olur dedi sezeryan oldum çok güzel geçti ameliyatım tek sıkıntı sezeryan dikiş ağrısı dün alşam 7 de doğdu bebeğim ne zaman geçer sizce dikişlerin ağrısı