Hatice271020 18+1 deyim Yaklaşık 1 buçuk aydır sağ kalçamda batma vardı Şu an daha sık ve daha ağrılı olmaya başladı Bacağıma vuruyor arada Sizlerde de oldu mu??
Esra-57 Hatice271020 canım doktoruna magnezyum yazdirabilirsin yada her gün bı tane sade soda içmeye çalış ☺️
aysnrsvs Hatice271020 bende 17 haftaligim biraz yurusem az yorulsam sağ kalcama bıcak saplanır gibi oluyor uyuyup dinlenmeden asla geçmiyor
brfnyildirim Haftadan beri o ağrıyı çekiyorum özellikle geceleri başlıyor bende doktorum normal olduğunu söyledi ilaç kullanmak istemiyorum haplar midemi bulandırıyordu sen bi sor magnezyum birazda olsa hafifletebilir