Merhba kızlar bugün 31+ 4 olduk fakat kaşıntıdan artik ağlayacak duruma geliyorum geceleri gündüzleri resmen kabarıyorum doktoruma soledim bikac tahlil istedi gebelik kolestazi olabilr diye cok sukur tahlillerim temiz geldi ama bn sanmayacak durumda dglm bununla nasil baş ettiniz anneler neler yaptınız neolur yardimci olun geçmek bilmiyo elim ayağım karnım her tarafım kasiniyo