Sedaince uygulamanın anne bebek bölümündede yazıyor 37.haftadan sonra azalma olabilir hareketlerinde diye ayriyeten doktoruma sorduğumda gayet normsl kanala girmiş ama eğer çok aşısı azalma olursa mutlaka gel demişti birde bebeklerin alanı daraldığı için hareket etmeleri çok zor oluyor