Güzel anneler merhaba :)
Size birşey sormak istiyorum biz 18+5 günlük olduk ama hiç bebek hareketi hissetmiyorum yani hiçte hissetmedim , Kimi ilk gebelikte normal diyor , Kimi ise hissetmen gerekiyordu diyor . Kafam çok karıştı sizce herşey yolunda mıdır var mı böyle benim gibi olan Ilk gebeliğim ve haliyle de çok heyecanliyim acaba o yüzden mi hissedemiyorum 😌 bilgisi olan yazabilir mi şimdiden teşekkürler 💜