BusraSY 26 haftalık hamileyim.. bazı günler oluyoki vajinama doğru çok baskı oluyo sanki tam üzerinde gibi hissediyorum. Şuanda da tam olarak öyle hareket ettikçe aşağıya baskı hissediyorum bu normal mi acaba yaşayan varmı arkadaşlar 😑😑😑
biiiidamla BusraSY benim ilk gebeliğimde hep karnımda göbeğe yakın yerlerde hissederdim ama şimdi ki bebeğimin haremetleri dediğiniz gibi vajinada hep tekmeler...
BusraSY Deniz2961 Bazen oluyor bu durum olmadığı zamanlarda ozaman ayaklar başka yöndemi oluyor 🙈 İnşallah sonlara doğru ayaklar tepeye çıkar 😍😅
BusraSY kfulya1905 Deniz2961 Sedaekici Ayy nasıl rahatladım anlatamam, çok teşekkür ederim güzel anneler 🌸🌸🌸 ☺️ ☺️☺️
gonulcelen BusraSY normalmiş hala da yasıyorum hatta 27+2 ve ya 3 te günlük gelişim bölümünde tam da bu konudan bahsediyor😊1-2 haftadır bende hissediyorum
bollysena BusraSY benim kiz sagolsun büyümeye başladığından beri hep rahmime vajinama dogru baskı yapıyor alistim artik 😀😀
ozgeya BusraSY benim de öyle arada çok ağrı hissediyorum aşağıda.tam böyle bir sıkıntım varken doktora gittik ve bizim afacan ayakları vermiş aşağı tepişiyor 😂😂