38+1 haftalığım. 2 gündür fazlasıyla beyaz veya hafif sarı akıntım vardı ama böyle bir anda geliyor sanki altıma kaçırmışım gibi bir his oluyor bu Sabah lavaboya kalktığımda bir şey aktı gitti sanki baktığımda pembemsi hafif kırmızı bir akıntı gördüm. Sağ kasığımda hafif ağrı vardı. Nişan bu mu oluyor ne yapmam gerekir hemen doktora gitmeli miyim?